Job 66 van 207


Report this listing

Solliciteren



Boekhouder


Functie

Onze klant is een groeiende KMO met een hechte familiale sfeer, gespecialiseerd in staalconstructies, machinebouw en volledige pipingprojecten van A tot Z. Zij bieden technische ondersteuning door ervaren technische professionals in te zetten voor langdurige opdrachten bij onze klanten.

Momenteel is onze klant op zoek naar een boekhouder om hun team te versterken.

  • Boeken van bankafschriften en kredietkaattransacties.
  • Voorbereiden en controleren van betalingen.
  • Beheer van vaste activa en verwerking van diverse transacties.
  • Indienen van btw-aangiftes, opstellen van financiële rapporten en documenten.
  • Beheer van verzekeringen, behandeling van schadeclaims, onderzoek naar subsidiemogelijkheden en behandeling van juridische zaken.
  • Deelname aan ad hoc financiële projecten met zorg voor administratieve opvolging.
  • Opstellen van ondersteunende lijsten voor jaarlijkse afsluiting (omzet, investeringen, personeelskosten, opleidingen, wagenpark, enz.).
  • Berekenen en verwerken van voorafbetalingen.
  • Opstellen en verwerken van diverse boekingen voor jaarafsluiting van balans- en resultatenrekening.
  • Uitvoeren van diverse ad hoc administratieve taken.
  • Samenwerken met een collega verantwoordelijk voor facturatie.
  • Fungeren als back-up voor het boeken van inkoop- en verkoopfacturen.
  • Opvolgen van openstaande klantensaldi.
  • Assisteren bij de loonadministratie.

Jouw profiel

Hieronder vind je de vereisten voor de rol van financieel medewerker binnen de organisatie van onze klant. We zijn op zoek naar een gekwalificeerde en ervaren kandidaat die kan bijdragen aan het financiële team en kan helpen hun doelstellingen te bereiken.

  • Bachelor diploma accountancy-fiscaliteit of hoger: We zoeken een kandidaat met een Bachelor diploma in accountancy-fiscaliteit of een vergelijkbare opleiding op hoger niveau.
  • Relevante werkervaring: Je hebt een aantal jaren ervaring in een vergelijkbare functie, waardoor je de nodige expertise hebt opgebouwd.
  • Kritisch denkvermogen: Je bent in staat om kritisch te denken, zeer nauwkeurig te werken en snel logische verbanden te leggen om complexe financiële vraagstukken op te lossen.
  • Zelfstandigheid en teamspeler: Je kunt zelfstandig werken, maar je functioneert ook goed in een teamomgeving en kunt effectief samenwerken met collega's om gemeenschappelijke doelen te bereiken.
  • PC-vaardigheid: Je hebt een goede vaardigheid in het werken met computers en bent vertrouwd met gangbare softwareprogramma's voor financiële administratie.
  • Ervaring met Navision: Ervaring met Navision wordt beschouwd als een pluspunt, maar is geen vereiste.

Helemaal overtuigd? Solliciteer dan snel en contacteer Luwana, Maxine of Dries via hasselt@unique.be of bel 011 26 34 00.

  • Gelden en waardepapieren controleren en aanpassen aan de eisen van de klant
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • Domein: Lonen
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten
  • Domein: Fiscaliteit van notariële aktes
  • Domein: Analytische boekhouding
  • Domein: Fiscaliteit
  • Domein: Klantenboekhouding
  • Domein: Leveranciersboekhouding
  • Domein: Algemene boekhouding
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Domein: Inning van vorderingen
  • De lonen vastleggen en arbeidsovereenkomsten opstellen
    De activiteitsgraad van het personeel controleren
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
  • Opvolgen van: Beleggingen
  • Opvolgen van: Conventionele inbeslagnemingen
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen
  • Opvolgen van: Budget
  • Opvolgen van: Onkostennota's
  • Opvolgen van: Lonen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Opvolgen van: Wagenpark (onderhoud, kost, opvolging kilometerstanden)
  • Domein: Boekhouding Instellingen voor collectieve beleggingen in effecten
  • Opvolgen van: Juridische ondersteuning

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant gelegen in Oudsbergen is actief in engineering, productie en montage van metaalconstructies.


Je weet jezelf perfect te verkopen als expert in boekhouding. Daar staat uiteraard ook iets tegenover. Waaraan mag jij je verwachten, what's in it for you?

  • Je komt terecht in een stabiele organisatie waar waarden en normen enorm hoog in het vaandel worden gedragen.
  • Jouw eigen inbreng en initiatief zullen zeker naar waarde worden geschat: de mens staat hier helemaal centraal!
  • Ook zal je goed ondersteund worden tijdens jouw opleidingsperiode.
  • Verwacht je maar aan een competitief salaris, op maat van je competenties en ervaring. Dit kan gaan tot 3500€ bruto per maand!
  • Te laat komen zal niet gebeuren: hier kan je starten met een flexibel uurrooster.
  • Daarnaast krijg je ook nog leuke extra's zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en een personeelskorting.
  • Nood aan een dagje extra verlof? Ook hier is aan gedacht! Naast jouw 20 wettelijke verlofdagen krijg je ook nog 6ADV dagen extra.
  • Onmiddellijk een vast contract? Dit is zeker mogelijk!

Solliciteren

Unique Hasselt
+32 (0)11 26 34 00

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht